Teknisk förvaltning


Er tekniska förvaltare är er kontaktperson. Dennes huvudsakliga uppgifter är följande:

  • Övergripande ansvar att koordinera att felanmälningar åtgärdas i tid
  • Närvara på styrelsemöten
  • Driva mindre renoverings – ombyggnadsprojekt
  • Driva försäkringsskador
  • Nyckelhantering
  • Meddela styrelse vid jourärenden samt komma med åtgärdsförslag
  • Avropa andra leverantörer till förening såsom hissföretag, sophämtning m.m.
  • Agera proaktivt och föreslå åtgärder för styrelsen
  • Agera stöd till styrelsen vid frågor som rör fastigheten
  • Göra en underhållsplan
  • Sköta mindre ombyggnadsprojekt
  • Boendeinfo & service
  • Myndighetsbesiktningar
  • Ritningshantering (digital)
  • Årliga underhållsbesiktningar
  • Utredningar och förstudier

 

Allt detta kan vi utföra till ett fast pris. Men till skillnad från en del andra aktörer har du möjlighet att välja endast det som ni har behov av. Viktigt för oss är att ni får er egen tekniska förvaltare som kontaktyta för vi tror mycket på att bygga upp personliga relationer. Vår tekniska förvaltare besöker styrelsen i samband med styrelsemöte för att stämma av att allt går enligt plan.

Självklart agerar den tekniska förvaltaren ombud vid t.ex. myndighetsbesiktningar när den ordinarie styrelsen är upptagen med annat. Listan kan göras lång och anpassas helt efter kundens önskemål.